A.S Yatırım Danışmanlık 😎 Bol Kazançlar Diler 💰

 Herkese selamlar,

Son 3 yıldır kafa patlattığım, okumaktan keyif aldığım, dünyaları kazanıp kaybetmeden tecrübeler kazandığım hatta işi abartarak SPK lisansı almayı bile kafaya koyduğum bir alana doğru yöneldim. Aslında bu benim hobim Finansal okuryazar olabilmek, kendime, çevremdekilere yardımcı olabilmek ve hayatımızı etkileyen o kağıt parçalarına daha fazla sahip olabilmek adına yol aldığım bir yolculuk...

Öncelikle ben bir finans ya da ekonomi mezunu değilim. Akademik donanımım ya da dünyalar kadar param yok sadece sayıların hayattaki üstünlüğüne inanan biri olduğumu söyleyebilirim. Hiç kimseye yatırım tavsiyesi vermek gibi bir amacım ya da görevim bulunmamaktadır. Hiç bir yazdığım içerik yatırım yapılmasını tavsiye etmemektedir.

Geçtiğimiz günlerde artık hobilerimle alakalı içerik üretmem gerektiğini düşünerek blog yazılarıma kaldığım yerden tekrar başladım. Hatta bu blog'u oluşturmak için her zaman elimizde kolay ulaştığımız telefonumdan güç alarak Telegram kanalı kurdum. Zaten öncelikli hedefim oradan yayınlar oluşturmak burası sadece web için Telegram grubunun içeriklerini kopyalamamdan ibaret olacak.

Şimdilik Telegram hesabıma hepinizi mutlaka bekliyorum : 

Telegram Grubuna Giriş için Tıkla



Yorumlar